طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا | امروز 20 آذر ۹۸-راهبرد معاصر

طلای 18 عیار نرخ ارز دلار سکه طلا | امروز 20 آذر ۹۸

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز چهارشنبه 20 آذر ۹۸ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 11
کد خبر: ۳۰۴۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز، چهارشنبه 20 آذر ۹۸ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.


قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۰۲ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.

 

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۰۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۱۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۶۴.۴ دلار معامله می‌شود.

 

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷ هزار تومان تعیین شده است.

 

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۷۳۹ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۹۸۲ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده